IT-sikkerhed og persondataforordning
Tåler din virksomhed at blive set efter i GDPR-sømmene?
Har I styr på jeres data og datastrømme?
Den værste GDPR-storm har lagt sig, og de fleste virksomheder har etableret de nødvendige foranstaltninger for at kunne sikre overholdelse af de nye regler, som persondataforordningen kræver.
Men er dine foranstaltninger fremtidssikrede og har du hele tiden styr på jeres data og datastrømme?
For at sikre at reglerne i persondataforordningen håndhæves, er det vigtigt, på et hvilket som helst tidspunkt, at kunne dokumentere dette.
Hvilke systemer der interagerer.
Hvordan og hvor lang tid du gemmer dine data.
Hvilke medarbejdere, der har adgang til hvilke data.
Hvordan du sletter dine data mm.
Vi tilbyder et erfarent GDPR team
NetDefender har et erfarent GDPR team med stor erfaring i netop at kunne hjælpe vores kunder med at skabe overblik over deres data. Samtidig rådgiver vi om eventuelt nye tiltag, der kan skabe overblik og luft i jeres GDPR arbejde, og som sikrer overholdelse af reglerne nu og langt ud i fremtiden.
Vores rådgivning tager udgangspunkt i en eller flere af GDPR analyserne – alt afhængig af, hvor ”GDPR moden” din virksomhed er. Vi afslutter altid med konkrete handlingsplaner, som vi selvfølgelig også kan hjælpe til med at få gennemført i din virksomhed.
Vær sikker på compliance
Med en eller flere af analyserne i hånden, får du taget temperaturen på din datasikkerhed og anskueliggjort, hvis der er elementer der ikke lever op til lovgivningen eller god skik for datahåndtering.
Vi kommer med løsningsforslag og ændringer til jeres eksisterende infrastruktur – hvis det er nødvendigt. Med andre ord, får du overblikket over dine data tilbage. Et overblik, som skaber det perfekte grundlag for udarbejdelse af data- og IT-politikker.
GDPR Analyser
Datamapping
Datamapping giver dig et komplet billede af jeres data.
Dataflow-analyse
Dataanalysen giver dig et fuldt billede af, hvor dine data befinder sig, hvilke systemer der interagerer med hinanden og hvilke medarbejdere der har adgang til hvilke data.
Compliance analyse
Compliance analysen tager udgangspunkt i din egen dataanalyse. På den baggrund udfærdiger vi en due diligence rapport (compliance analyse), som oplister eventuelle problemområder og modsvarende løsningsmodeller.
Juridisk compliance analyse.
Juridisk compliance analyse tager udgangspunkt i det lovgivningsmæssige.?
GDPR rapport
GDPR rapporten er konklusionen på vores gennemgang af jeres data. Den indeholder alle ovenstående analyser, herunder en beskrivelse af de udfordringer jeres virksomhed står overfor i relation til GDPR, anbefalinger og løsningsforslag til forbedringer samt en liste på konkrete aktionspoints.
GDPR-as-a-Service – den komplette pakke
GDPR-as-a-Service – en 360 graders løsning
En enkeltstående analyse eller rapport giver dig et opdateret nutidsbillede af jeres GDPR compliance. Men GDPR og/eller compliance drejer sig om mere end en rapport og en blåstempling af et øjebliksbillede. Det er en proces – også i fremtiden. Derfor tilbyder vi at gennemgå jeres data og datahåndtering i relation til GDPR reglerne for at vi løbende kan kontrollere og procesoptimere jeres dataflow. Sådan vil jeres virksomhed altid kunne stå på mål for god persondatahåndtering og vel at mærke på alle tidspunkter.
Vi kalder denne løsning for GDPR-as-a-Service, som betales med en fast månedlig pris.
Løsningen Indeholder
En komplet mapping af virksomhedens data og datahåndtering.
En komplet juridisk complianceanalyse.
En rapport, som indeholder anbefalinger og forbedringsforslag til fuld compliance.
Implementering af ændringer i overensstemmelse med anbefalingerne i compliancerapport.
Løbende overvågning og opdatering i hele aftalens løbetid.
GDPR-as-a-Service – den komplette pakke

GDPR-as-a-Service betaler sig og giver tryghed hos jeres IT-ansvarlige….
Fast månedlig pris – ingen overraskelser.
Fremtidssikret service – ”nye” data bliver også procesoptimeret.
Konstant overvågning og procesoptimering af jeres personfølsomme data – så er I sikre på, at I følger lovgivningen.
Processen er enkel
kun 6 faser
Kickoff
Projektet berammes, vigtige interessenter identificeres og vi giver en generel introduktion til processens forløb.
Kortlægning af processen
Alle jeres nøglemedarbejdere kortlægger deres respektive afdelingers processer, hvor persondata er involveret. ADmire instruerer og guider jeres medarbejdere i denne proces.
Interview
Nøglemedarbejderne interviewes.
Rapport
På baggrund af de indsamlede data udarbejdes en due diligence rapport (compliance analyse), som sammenfatter problemområder og tilsvarende løsningsmodeller.
Løsningsforslag og implementering
Vi finder den rette løsning for jeres virksomhed og sørger for implementeringen.